×
Filtres |
|
|
|
|
Lema: Coincident amb albir |
Freqüència total: 535 |
CTILC1 |
que es produeixen al món, perquè, com hem dit, no obeeixen a l' | albir | , ni a la simpatia ni a cap mena de gust sentimental, sinó que són un | Claramunt s'havia apoderat, com a dipositari i com a distribuïdor al seu | albir | , del que cregués convenient, d'una quantitat que pujava a més d'un milió | per a considerar si hi ha una correlació directa entre vida o lliure | albir | i aquelles característiques dels fenòmens atòmics per a la comprensió de | de la volició. Imaginar un lligam més directe entre el lliure | albir | i la limitació de la causalitat en Física atòmica, tal com hom ha | il·lustrar aquests arguments, recordarem breument el problema del lliure | albir | . Després del que hem dit, és evident que hom no pot prescindir del mot | sentit que podem parlar, pràcticament i lògicament alhora, del lliure | albir | , expressió que ens proporciona un cert joc per a poder emprar els mots | la vida humana. Sense entrar en la vella discussió filosòfica del lliure | albir | , mencionaré solament que l'ús del mot volició en una descripció objectiva | mantén-te ferm; quedar-te on ets o caure només depèn del teu | albir | llibèrrim. No et cal ajut extern, de dins perfecte; | Era amo i senyor de la cuina, en la qual manejava tot l'einam a son | albir | . Decelava les aptituds singulars que no podia manifestar a casa seva. | motu proprio, encara que enfoquessin la filosofia des d'un punt d' | obir | diametralment oposat, com per exemple Ramon Llull, que volent estudiar el | de la voluntat i no del enteniment, que és una cosa que desde llur punt d' | obir | se comprèn molt bé, perquè partint del principi de barrejar la moral i | no solament no permetien considerar les coses des de aquest punt d' | obir | , sinó que la fe cristiana, acceptant com acceptava moltes proposicions | els entenia, i amb tantes riqueses si ens mirem la qüestió des del punt d' | obir | de la veritat, veurem que era més pobre que una rata, perquè pensant, | la manera de conciliar els enemics, provant que des de llur punt d' | obir | , més o menys exagerat i exaltat, tanta raó tenen els que el menyspreuen i | considerada, no ha sigut analitzada degudament, perquè si des del punt d' | obir | llullià, que era el punt d'obir de l'edat mitjana, les condicions de | degudament, perquè si des del punt d'obir llullià, que era el punt d' | obir | de l'edat mitjana, les condicions de l'ésser realíssim que són els | no es pot trobar cap punt més alt ni més enlluernador que el punt d' | obir | llullià i es compren que hi hagin hagut homes que hi hagin consagrat la | del cas d'En Ramon Llull també l'hauríem d'estudiar des de l'altre punt d' | obir | perquè va arribar a ésser defensat fins a cert punt per certa filosofia | Ramon Llull hi buscava el fet real i positiu que ultra ésser un punt d' | obir | original i de molta més base cientifica, sobre tot perquè és una base | l'exemple no pot ésser més clar, no solament comparant els tres punts d' | obir | d'aquets tres pensadors de la edat mitjana, sinó perquè comparant aquests | de teologia perquè conreua la ciència universal, que són dos punts d' | obir | radicalment diferents, i si Sant Tomàs i Duns Scot aquesta ciència | ara no ens les hem de menjar direm que s'ha de reconèixer que el punt d' | obir | llullià, era una solució que tenia els aventatges del pensament | que haurien d'ésser demostrades i que un cop acceptades i des del punt d' | obir | de l'època En Ramon Sibiuda en treu les conseqüències llógiques i hi | l'escola anglesa, francesa i germànica que la consideren des de un punt d' | obir | peculiar i la vesteixen cada una a la seva manera, com nosaltres | pensat i han dit que era la negació de la raó pura i que si a primer | obir | pot semblar cert perquè mitjançant la raó pràctica arriba a afirmar el | i quan diu que se han d'analitzar les fonts de la veritat, sense perdre d' | obir | el conjunt i que lo primer que s'ha de fer és pendre inventari de totes | molt originals i sobretot serveixen per a demostrar que els punts d' | obir | del món septentrional que ell ataca no són ni certs ni originals, que és | de destruir el tomisme i el kantisme que cada un des de llur punt d' | obir | són els pitjors enemics que té la veritat, encara els volia aliar i posar | constar en l'obra sobre el Dret que publicarem, es fundava en un punt d' | obir | contrari a l'escola jurídica catòlica moderna, és dir que en comptes de | fets li demostraven que era més romana que castellana, que és el punt d' | obir | que nosaltres descapdellarem i ara per a cabar direm que aquest mateix | i segona la d'estudiar la meitat que en queda sense partir d'un punt d' | obir | de conjunt, sinó d'estudiar-les per fragments sense ordre ni concert amb | essència, i segona: en estudiar aquestes relacions començant pel punt d' | obir | més general possible i aplicant l'anàlisi i la síntesi amb tot el rigor | si havia fet propaganda anarquista havia sigut sempre des de el punt d' | obir | filosòfic o teòric, perquè en aquella època, el cor filosòfic de | molt diferent que li hauria fet mirar el problema des d'un altre punt d' | obir | i no hauria confós a cada pas l'instint i la funció dels sentits (que són | tractat teòricpràctic que els hi dedica, considerant-les des del punt d' | obir | de la llegislació referent a aquestes qüestions, que per cert han sigut | amb molta delicadesa i de la consideració de les qüestions des del punt d' | obir | de l'observació i l'experiència, perquè ni li falta amor als fets ni geni | el mirem, com els nostres mateixos llegidors poden veure i que, a primer | obir | , sembla que ens hauria d'espantar i de posar en guàrdia, perquè sembla | els peus del camí que hi porta i haver enfocat la veritat des del punt d' | obir | precís per a veure-la i fotografiar-la i si en el ram artístic pot | que és una proposició que li ve molt bé per la seva teoria final de l' | albir | contra la realitat, perquè aixis la raó i la llògica que la escola | el bé i contra la matèria l'esperit, contra la realitat hi ha de haver l' | albir | , que és un programa que si tots els homes del Nord l'havien pensat, no ni | la Sumpèctica que sense lligar-se amb cap ho mira tot des d'un punt d' | obir | més imparcial. Respecte a l'antiguitat direm, que abans de venir al món | bastant des de la nostra modesta esfera i tancats en el nostre punt d' | obir | particular i aquesta manifestació evident del nostre art, que no solament | llengua viva. Aquí l'home de lletres ha tingut tot el camp lliure; al seu | albir | , ha pogut manipular la llengua sense control social. No ha topat amb els | i de forces superiors; dels altres, dels que són fruit del nostre | albir | , en reclamem els èxits i no en defugim els fracassos. El ròssec final del | a la dels altres; són impersonals perquè no depèn del nostre | albir | el formular-los d'una manera diferent de com ho féu la naturalesa | I heus ací com amb aquestes claretads interiors correspon al nostre | albir | personal de separar el gra bo d'aquell que és corcat; heu's ací com, | usurpada! Pobre indemnitat per aqueixos drets naturals del lliure | albir | tant toçudament, tant insolentment negats! També m'havía calgut reparar | verda que s'envolava cap al sol. També el vellet, des del seu punt d' | obir | havia descobert la nena de l'horta i la ciutat de l'horitzó i alhora un | de la formació general, humanística i tècnica. Els nostres punts d' | albir | en les qüestions d'ensenyament, responen tots ells a una concepció | llurs cabals eren en comú, no tenien més que un estatge, no es perdien d' | albir | . S'han adonat a més de vuitanta anys que havien d'abandonar-se l'un i |
|